Smart-Boards

Інтерактивна дошка SMART Board в руках дітей з особливими потребами

Інтерактивна дошка SMART Board в руках дітей з особливими потребами


Педагоги постійно прагнуть відшукати нові способи й прийоми роботи з учнями, які мають особливі потреби. Багато з розроблених підходів (особливо, якщо мова йде про дітей, які погано бачать й чують або будь-яку іншу особливу категорію учнів) можуть бути втілені в навчальних програмах, що припускають використання інтерактивних дошок SMART Board:

  • Учням, що бачать, але з відхиленнями в розвитку мовлення й слуху допомагають коментарі, що написані на інтерактивній дошці, а також побудовані діаграми, об'єкти й символи, якими можна маніпулювати. Керувати інтерактивною дошкою просто, тому учні всіх віків здатні працювати з нею й бачити плоди своєї роботи - записи або об'єкти.
  • Учні, що погано бачать, спілкуються зі світом за допомогою дотику. Їх досить складно, як правило, втягнути у звичайний навчальний процес, що традиційно сполучає візуальний і звуковий способи подачі матеріалу. Інтерактивна дошка SMART Board,  надасть їм можливість вчитися за допомогою дотикальних вправ.
  • Глухі учні або учні, що погано чують, сприймають лише візуальні матеріали, а інтерактивна дошка SMART Board забезпечує їхню подачу з паралельним сурдоперекладом.
  • Учні, що погано бачать, можуть керувати об'єктами й читати текст, представлений на великому екрані, у той час, як комп'ютерні монітори, здебільшого, занадто малі для цього.
Інші учні з особливими потребами (від фізичних до психічних недоліків) також зможуть плідно використовувати інтерактивну дошку SMART Board. Її великий розмір і чутлива поверхня, по зручності й простоті користування, набагато перевершують традиційні комп'ютерні клавіатуру й мишу.
 SMART

Повернутись до списку

Вакансії